Followers

Thursday, April 28, 2011

..Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati Majlis Perkahwinan Saya

Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati 


Majlis Perkahwinan Saya

aloooha...
cam nak kawen esok jer kan..kan..?hehehe
saje gataiii..
ade contest bru yg agak menarik tuk saye n korg2 kat lua sinun join sekaki..jum join..

 Peraduan 'What I Want For My Engagement/Wedding 

Favor' @ 'Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati Majlis

 Pertunangan/Perkahwinan Saya' yang bermula pada 20hb 

April 2011 dan akan berakhir pada 4 Mei 2011

emm...menarik kann??hadianye lgik menarik tau..
sape menang dapat hadiah bernilai RM500 hinggit Malaysia.. dari
Ole-ole manis ..haa..sape nak bg ko??
ape2 hal..korg2 tersayam pergi lah terjah blog Beliauu..
=)

semenjak berkecimpung dunia internet ni...dah pulak gatai miang2 cam nnak kawen nii..
usha2 la kat blog Ole-ole manis  terpahat dan terpikat sgt2 ngan doorgift n kotak2 beliau jual..
sungguh terpesona....sampai teringat-ingt sampai todo malam.. (melampau!..) hehe

tapi.
dalam banyak2 yang terpahat tu..yang ni la paling terkesan di hati..oohh..
nak..nak..tulun la =P
jeng..jeng...jeng..
.
.
.
.
kipas oh kipas..

sila KLIK di sini lau nak tau & nak order mende alah yng cantek ini..

sweet kan?  cam klasik gitew..

dalam banyak2..yang ni paling paling saye suke.. cam comel2 gitu..
sesuai sgt2 lau nk bg gift kat kawan2 time kawen2 tu kan..
warna nye menwan kalbu ..hehe.. =D

okay la..tu saje.. lau rajin.. g la singgah cuci mata anda sekalian kat Blog
ole-ole manis k..
byee!!

END







No comments:

Post a Comment