Followers

Tuesday, July 14, 2009

final year... ting tong

hai...cam ne life korang?hepi? aq dah seminggu mula kuliah di last sem aku kat universiti ni.. penat utk memulakan kuliah..huhu.. tp so far so gud...
kelas sem ni kureng jer...cume ade 3 hari jek kelas..so banyak la free... so leh la tdo..tdo...tdo..
hehehhe... duk umah leh wat keje giler ngan dak umah..leh men masak2... leh rest2 .. maklumlaaa da final year kan..mesti pasni dah susah nak jumpe lg... aku mesti rindu adah, ana, linda, ayu, dila, phana, tasha, siti, bad.. ni name dak umah aq.. lau dak kelas ku lak.. yati, anis, shada, era, dal, noi.. dan ramai lg dak len... tp ape2 pun hargai la apa yg ade skrg...pastikan setiap detik boleh kte kenang hilang akhir hayat... mcm emo lak ase malam neh..bese la..pas ni da xde nak bt keje giler, nak pekena org pun da ssh...dunia kerja ngan stdy jauh beza..aduhh...
mesti rindu nanti...huhuhu...
mlm ni xde nak bt ape...igt nak tgk cter kat tv..tp mcm malas lak..tu yg duk menaip xtentu pasal ni...hehe..
duk melepad di cc umah aku (bilik dila n ayu) yg ala2 tadika nih..penuh ngan star n bunge2.. eeiii xsesuaiii..hahaha... bese la diorg neh mmg...lahir xcukup bulan tu yg xmatang2 sampai lani...kankan... jgn mare...yerk.. nak wat tesis pun malas giler..ape nak jadi laa...
haa....masalah aku yg xsetle2 lg ni pasal IC aku yg hilang ,... xtaw aq letak kat ner..puas cari..huh..(da cr ke?????hahah) xper la..mayb esok or luse nak g bt bwu la..
nak tgkp pic bawu lg grand kan...kan? ye x?
cukup la takat ni..nti pos len...owaiiiittt~!
see u when i see u yerk...ting tong~

No comments:

Post a Comment