Followers

Saturday, July 18, 2009

ting tong; 'the boring day'


haloo kwn2 gue yg terSAYANG =P....

ape bikin tu??? xboring ker??? lau boring meh la join aku kte boring same2..hehehhe
hari ni bangun tdo dah dekat jam 1 ..pastu bangun basuh baju n jemur baju..pastu men game tanam sayo...hahaha...tp best gak game tu.. aq kan anak peneroka..jd syok jer ...hehe... pastu dah agak2 lapo..aq pon g ar masok... aku masok sambal bilis ngan hotdog... pastu kentang goyeng ngan telo mata kobau...huhuhu ..best la.. tu antara makanan org bangsawan kat bahtera teres ni..haha
duk tgu cik linda balik ..xbalik2 ni..pastu aku ngan phana amek keputusan makan dulu.. (ayat xtahan) hehhee.. makan sambil duk layan cter hindustan ptg kat tv3...masyyuukk jer.hahaha..

ni la hariku yg boring memandangkan ramai dak umah dah m'blahkan diri g balik kampong...xper la dorang..umah dekat2 jer...lau aku nak lek..alamatnye cepatla aku jd pape kedane...hehehehe
ok la ...see u when i see u erk..daa~

No comments:

Post a Comment